Kwaliteit
Een duurzame relatie opbouwen
Het uiteindelijke doel van PRICO is om werknemers en werkgevers te helpen bij het tot stand komen van een duurzame arbeidsrelatie. PRICO hecht veel waarde aan de kwaliteit van de dienstverlening. Het verkregen vertrouwen mag nooit worden beschaamd.

Wat is kwaliteit?
De definitie van kwaliteit is natuurlijk voor iedereen anders. Voor PRICO is dat: altijd afspraken nakomen, altijd op tijd komen (of bij overmacht voor het afgesproken tijdstip melden dat het later wordt), altijd bereikbaar zijn (dus ook 's avonds, in het weekend en tijdens vakantie), altijd denken in het belang van een duurzame arbeidsrelatie en niet berusten als iemand tussen wal en schip dreigt te vallen door regeltjes.
Door deze aanpak ontstaat een vertrouwensband. De medewerker gaat het gevoel krijgen dat hij altijd alles uit mag spreken wat op z'n hart ligt. Niks is gek, raar of bijzonder. Want alleen door duidelijk te maken wat er lastig, moeilijk of spannend is, kan de jobcoach oplossingen aandragen. Dus die vertrouwensband is heel waardevol. En daarom werkt PRICO hard om de vertrouwensband te bewerkstelligen, te onderhouden en uit te bouwen.

Samenwerking met andere professionals
Het kan zijn dat de medewerker ook op andere vlakken wordt ondersteund. Denk aan woonbegeleiding, maatschappelijk werker, ggz-behandelaar, ouders, PB'er et cetera. PRICO zoekt graag contact met deze professionals om samen op te trekken. Want die professionals kennen de werknemer vaak al langer en kunnen dus de jobcoach adviseren omtrent de omgang met de werknemer. PRICO doet dit nadrukkelijk alleen als de werknemer hiervoor explicitiet toestemming geeft en dit dus ook waardevol vindt.
